VIEW PHOTO
  1. HOME   
  2. Holiday rentals in Malaga   
  3. Trinidad Grund H

Trinidad Grund H
Apartment

Malaga · Centro

9.1 (85 valuations)


1-5
People

2
Bedrooms

2
Bathrooms

82 m2
Surface

About accommodation

Splendid apartment with two bedrooms located in one of the best areas of the center of Malaga, a step away from all the places of interest in the city.

It is a duplex apartment, furnished with every detail, following a line of light colors, simple and neutral.

It has a living room with an integrated kitchen, two bedrooms, one of them with a double bed and the other with a single bed, two complete bathrooms, and a living room that works as a distributor between both bedrooms and where a double sofa-bed is located, which gives to the apartment its capacity for 5 people. It also has a small private terrace to enjoy an aperitif outdoors.

The area of Soho is undoubtedly the fashionable area of Malaga. In it it is possible to find a range of the best restaurants in the city, new hotels as well as leisure and entertainment spaces. It is also just a step away from the main monuments and museums of the city, so it is not necessary at any time to own a vehicle. All the places of interest can be reached within a walk of a few minutes.

Air conditioning Split
Heating Split
Services Soap, gel, shampoo, sheets and towels
Pets Not allowed
Cot Available
Terrace Private
Floor 2nd Floor
Elevator Not available
Sofa-bed Capacity 1-2 persons
Fiber internet Free
View all equipment

Services

> Check-in in person.
> Customer service.
> Cot and high chair available on request.
> Laundry service on request.

House rules

> Check-in: from 15:00h to 21:00h.
> Check-out: before the 11:00h.
> No parties or events are allowed.
> Smoking is not permitted on the property or in communal areas.
> Reduce noise from 23:00h to 9:00h
> This accommodation does not allow pets.

Additional Information

> Late Check-in: Tickets after 21:00h have an extra charge which must be paid on arrival to the person who will receive you.
From 21:00h to 00:00h: 30€. From 00:00h to 02:00h onwards: 50€.


> VUT/MA/15464
Book now


Discount code
APPLY
Book now

Do you have any questions or doubts about accommodation?


Request for information

View on the map

The operator of this accommodation is obligated to provide, alongside the accommodation service, the following services:




• Reception and luggage custody service. Monday to Friday from 10:00h. to 15:00h. Included in the price.


• Weekly periodic cleaning and change of bed and bath linens, mandatory for stays longer than 6 nights. Included in the price.


*Possibility of daily periodic cleaning apart. Ask for price.


Apartment’s Rating

9.1 (85 Valuations)

Location
9.7
Quality
8.9
Cleaning
9.3
Staff
9.4
Facilities
9
Recommendable
9.2

We are interested in your opinion


Our Guests’ Opinions

Liza Sukhetska10
MAY 2024
Review without any comments.

Roar Kolshus9
MAY 2024
Sentral beliggenhet
Response from the Quality Department

Dear Roar,

Thank you for these lovely comments about your recent stay with us. It is our pleasure making of your holidays a memorable one.

Quality Department.

Katia Rebelo10
APR 2024
Pleasant stay in the heart of the city with a prime location.
Decoration Isolated rooms upstairs. Comfort of the bedding. Location. Friendly and pleasant staff Typical restaurant advice frequented by Spanish people.
Very bad insulation in the rooms between themselves but also with the rooms of the neighboring apartment. We didn´t have neighbours the first two nights (or at least we didn´t hear them) but the last night the newcomers who spoke loudly, ran up the stairs from the neighboring duplex (metal stairs) we were woken up by the noise at 4am and it went on until 6am.
Response from the Quality Department

Dear Katia,

Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are pleased to hear that you enjoyed the decoration, the comfort of the bedding, our central location, and the recommendations provided by our friendly staff for local restaurants.
We apologize for any disturbance caused by noise during your stay. While we strive to provide a peaceful environment for all our guests, we regret to hear about the inconvenience you experienced due to noise from neighboring apartments.
It´s important to note that while we do our utmost to ensure a comfortable stay for our guests, we are not able to control the actions or behavior of neighboring residents. We apologize for any inconvenience this may have caused.
Thank you once again for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.

Quality Department.

Sebastian Tober9
APR 2024
++Lage der Unterkunft. Alle top Sehenswürdigkeiten schnell zu Fuß erreichbar. ++sehr freundliche Einweisung
Response from the Quality Department

Dear Sebastian,

Thank you for your gracious review of your recent stay at our apartment. We are pleased that you had a wonderful experience, and we look forward to the opportunity to serve you again.

Quality Department

Toon Hens9
APR 2024
Review without any comments.

Gabriella Szokoli8
APR 2024
Közel volt a piac és a park is. Hangulatos.
Az elhelyezkedése volt az egyik gondja is a helynek, mert egy bárral szemközt található és a gerendás tető miatt elég hangos volt hétvégén éjjel. Éjjelibaglyoknak ideális. Nem igazán tetszett, hogy nappali nagy ablaka egy belső udvar tűzfalára nézett.
Response from the Quality Department

Dear Gabriela,

Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We´re pleased to hear that you found our apartment to be cozy and conveniently located near the market and park, offering easy access to the heart of Málaga.
We understand your concerns about noise from the nearby bar, especially during weekends, and we apologize for any inconvenience this may have caused. As our apartments are situated in bustling areas, there can be increased activity, particularly during peak times. We strive to provide a comfortable environment for all our guests and will explore ways to mitigate noise disturbances in the future.
Regarding the view from the living room window, we regret that it did not meet your expectations. We encourage guests to explore our website, where they can find comprehensive information and photographs of all our apartments, allowing them to make informed decisions based on their preferences and needs. We offer a diverse range of apartments to cater to various tastes and requirements, and we hope to have the opportunity to welcome you back and assist you in selecting an apartment that better suits your preferences.

Quality Department

Emilio Tuinenburg9
MAR 2024
Location, two bedrooms two bathrooms,balcony
Response from the Quality Department

Dear Emiliano,

We greatly appreciate your positive review. It´s gratifying to know you enjoyed your stay. Your remarks inspire us to continue delivering outstanding service.

Quality Department.

Raimundo Jones7
MAR 2024
Review without any comments.

Raimundo Jones7
MAR 2024
Review without any comments.

Ruth Anja Braun10
FEB 2024
Nos encantó
Muy bonito,muy limpio! Todo perfecto
Un armario más hubiera sido mejor
Response from the Quality Department

Dear Anja, Nos alegra mucho saber que les encantó y que encontraron el lugar muy bonito y limpio. Agradecemos sus comentarios positivos sobre la experiencia en general. Tomamos nota de su sugerencia sobre un armario adicional y la tendremos en cuenta para futuras mejoras. Si en algún momento deciden regresar, estaríamos encantados de recibirlos nuevamente. Gracias por elegir nuestro alojamiento.

Departamento de Calidad

Ferlin Jennie10
FEB 2024
Review without any comments.

Hantáková Ivana8
FEB 2024
Skvelý pomer cena kvalita, na párdňový pobyt stačí
Poloha blízko centra mesta
Nue veľmi pohodlná posteľ menších rozmerov
Response from the Quality Department

Dear Guest,

Thank you for your feedback. We´re pleased to hear that you found the price-quality ratio great and that the location near the city center suited your needs. Although the perception of comfort may vary from one person to another, your input is valuable, and we will certainly take it into consideration for future improvements. We strive to provide the best possible experience for our guests.

We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more comfortable stay in the future.

Quality Department

Yves Lamper9
FEB 2024
Very good, will be happy to get back sometime
Very clean and modern look.
Response from the Quality Department

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your positive experience. We´re delighted to hear that you found the apartment very clean with a modern look. It´s wonderful to know that your stay met your expectations.

Quality Department

Tamas Varga9
FEB 2024
Nice flat, good location.
The host had difficulty communicating regarding the parking places available around the flat. I always received template answers with no relevant information. I do not understand why, because there is a big parking place almost next to the house.
Response from the Quality Department

Dear Tamas,

Thank you for providing feedback on your experience with our flat and its location. We are pleased to hear that you found the flat nice and in a good location. However, we sincerely apologize for any difficulty you encountered in communicating with the host regarding parking places. We will address this issue with the host to ensure clearer and more helpful communication in the future.
We appreciate your understanding, and if there is anything else we can do to assist you or make your stay more enjoyable, please feel free to let us know.
Thank you for choosing our flat for your accommodation.

Quality Department

Jamal Azahaf10
JAN 2024
C’est très bien
Response from the Quality Department

Dear Jamal, We are pleased to learn that everything was well. If you have any additional comments, questions, or requests, please feel free to let us know. We are here to assist you, and we hope to have the pleasure to host you again.

Quality Department

Olha Lutsiv9
JAN 2024
Review without any comments.

John Murphy8
JAN 2024
Review without any comments.

Zulema Moreno Vigil9
JAN 2024
Recomendable 100%
La atención de Rocío, excepcional. Ubicación excelente, parking de pago pero próximo al apartamento. Punto positivo, la ventilación que tienen los baños y la amplitud del piso.
La entrada está un poco descuidada, suciedad en la es un segundo piso sin ascensor. Como mejora en él alojamiento propondría disponer de una smart tv dónde poder conectar el dispositivo móvil y plataformas de contenido digital.
Response from the Quality Department

Estimada Zulema,

Agradecemos sinceramente sus comentarios positivos y recomendación. Nos complace saber que la atención de Rocío fue excepcional y que disfrutó de la excelente ubicación.

Lamentamos cualquier inconveniente causado. Tomaremos medidas inmediatas para abordar este problema y mejorar la primera impresión de nuestros huéspedes. Además, apreciamos su sugerencia de contar con una smart TV.

Agradecemos sus valiosos comentarios y esperamos tener el placer de recibirle nuevamente para ofrecerle una experiencia aún más satisfactoria.

Departamento de Calidad

J. Łopusz10
DEC 2023
Review without any comments.

Tathiana Hofmann9
NOV 2023
Review without any comments.

Roberta Borrelli10
NOV 2023
Centrale e Pulito.
Struttura pulita accogliente e molto spaziosa.
Response from the Quality Department

Dear Roberta, Thank you for your positive review. We are pleased to hear that you found the property central, clean, and very spacious. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back for another enjoyable experience.

Quality Department

Angela Williams10
OCT 2023
Great location, well appointed and comfortable.
Response from the Quality Department

Dear Angela, We sincerely appreciate your kind words. We´re delighted to hear that you found our location to be great and that our accommodations were well-appointed and comfortable. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.

Quality Department

Rolf Cronqvist8
OCT 2023
Review without any comments.

Anette Johansson7
SEP 2023
Fräsch lägenhet med perfekt läge dock inte genomtänkt med sovplatserna
Kanonbra läge och fräscht
Varför har man satt bäddsoffa i hallen uppe?! Hade varit betydligt bättre med den nere när man reser 2 par. Fanns ju 2 badrum så hade ju varit så mycket bättre om man hade haft sovmöjligher på båda plan. Kunde ju varit 2 sängar istället för en i rummet uppe eftersom det fanns stor yta med ingenting! Takterrassen hade verkligen mer att önska !
Response from the Quality Department

Dear guest,

Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at our apartment. We are pleased to hear that you found the apartment fresh and appreciated its prime location.

We genuinely regret that certain aspects of the apartment were not to your satisfaction. We understand that the sofa bed in the upstairs hall may not have been the most ideal configuration for your group, and we appreciate your suggestions for improvement. It´s worth noting that we do provide detailed information about the apartment´s layout on our website, including photos, to help guests make informed booking decisions.

We will certainly consider these insights as we contemplate future improvements. Our commitment is to continually refine our accommodations and provide the best experience for our guests. Should you choose to visit us again, we are dedicated to ensuring your stay is as comfortable and enjoyable as possible.

Quality Department.

Myriam Dufraisse9
SEP 2023
Very nice Apartment and the person who greeted us on arrival was very helpful.
Great location. The apartment overlooks a courtyard so very quiet. Very clean.
I had specified when booking that we would occupy the three beds but when we arrived, only two were made. We waited 48h to get the necessary sheets. The small terrace overlooks a small courtyard and we did not use it because it was very hot.
Response from the Quality Department

Dear Myriam, We appreciate you taking the time to write a review. We´re sorry to hear about the difficulties you faced during your stay. Your feedback is important in helping us improve. We´re grateful for your comments and assure you we will address your concerns

Quality Department

Silvia Delgado Barron10
SEP 2023
Bonjour, tout était parfait , le confort la propreté, la disponibilité du Gérant , le lieux est bien situé, je reviendrai sans aucun problème.
Absolument pas.
Response from the Quality Department

Dear Silvia, We wish to express our deepest appreciation for your kind comment about your recent stay in our apartment. We are pleased to know that our facilities and services met your expectations and that you enjoyed a pleasant experience. We value your opinion and strive to constantly improve our services. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future and offering you an even more memorable experience.

Quality Department

Miquel Saez9
AUG 2023
Review without any comments.

Szymon Orman10
JUL 2023
Obiekt był przestronny i bardzo czysty.
Response from the Quality Department

Dear Szymon Orman, Your generous feedback is very much appreciated. It´s heartening to know that our efforts have resonated with you. We hope to have the opportunity to host you again soon.

Jose L.H. Campos
Quality Department Manager

Agnieszka Fornal10
JUL 2023
Wyjątkowy. Super klimatyczny, czysty, dobrze wyposażony apartament. Rewelacyjna lokalizacja.
Response from the Quality Department

Dear Agnieszka, We wish to express our deepest appreciation for your kind comment about your recent stay in our apartment. We are pleased to know that our facilities and services met your expectations and that you enjoyed a pleasant experience. We value your opinion and strive to constantly improve our services. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future and offering you an even more memorable experience.

Jose L.H. Campos
Quality Department Manager

Omar AMEZIANE HASSANI9
JUL 2023
Nice expérience.
Everything was top.
Response from the Quality Department

Dear Omar, Thank you for choosing our apartment for your recent stay. We greatly appreciate your review and hope that you had a wonderful experience. It was a pleasure hosting you, and we would be honored to welcome you back in the near future. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to the opportunity to serve you again soon.

Jose L.H. Campos
Quality Department Manager

Ramón Gómez8
JUN 2023
Review without any comments.

Ahmed CHAHBI10
APR 2023
Très bon emplacement et très propre
Tout était parfait
Response from the Quality Department

Dear Ahmed,
We would like to take this opportunity for having chosen us for your visit and for taking the time to write a review. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to your next visit.

Jose L.H. Campos
Quality Department Manager

Lilla Perger10
APR 2023
Lo recomiendo sin duda! Está ubicado muy cerca del centro, el apartamento es muy bonito y limpio!
Response from the Quality Department

Estimada Lilla:
Nos alegra que su estancia en nuestro apartamento haya sido una experiencia positiva. Agradecemos su tiempo para escribir una reseña acerca de su estancia con nosotros y por compartir sus comentarios con otros viajeros. Será un placer atenderle de nuevo en su próxima visita.

Jose L.H. Campos
Director de Calidad

Monica Farber9
APR 2023
Review without any comments.

Cesar Alonso8
APR 2023
El lugar increíble para la Semana Santa, aunque está en una calle con muchos bares y restaurantes lo que lo hacía un poco ruidosa. En general muy bueno el sitio, totalmente recomendable para disfrutar Malaga. Roció y quien atendía muy amables.
Response from the Quality Department

Estimado César:
Muchas gracias por su positiva reseña de su reciente estancia en nuestro apartamento. Nos alegra saber que disfrutó de su tiempo aquí y que nuestro equipo le proporcionó un servicio excepcional. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo en su próxima visita a la ciudad.

Jose L.H. Campos
Director de Calidad

Alvaro Brenes10
MAR 2023
El apto estaba perfecto! 2 detalles: segundo piso SIN ASCENSOR! Y dentro del apto hay una escalera de hierro que resbala muchísimo! Nos pareció peligroso… Lo demás muy bien dentro del piso. La zona es un poco ruidosa por los bares y los vecinos. Volveremos a Málaga y repetiremos Apto. Gracias!
Response from the Quality Department

Estimado Álvaro:
Gracias por su comentario positivo acerca de su estancia en nuestro apartamento. Nos alegra mucho saber que planea volver en el futuro.

Lamentamos los inconvenientes que sufrió debido a la falta de ascensor en el segundo piso y a la escalera Entendemos que esto puede haber sido preocupante para usted y apreciamos sus comentarios constructivos.

También entendemos que la zona puede ser un poco ruidosa debido a los bares y los vecinos, ya que el apartamento se encuentra en pleno centro de Málaga.

Gracias nuevamente por su tiempo y comentarios, esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro.

Jose L.H. Campos
Director de Calidad

Andrea Schmölzer8
MAR 2023
Review without any comments.

Sinead Holmes9
FEB 2023
Perfectly located apartment to explore Malaga & great value
Fabulous little apartment perfect location can walk everywhere around the city, to the beach etc. Very clean and perfect for a girls trip to see beautiful Malaga. Gema came to meet us after our late night flight in to get us checked in. It was excellent value for money compared to what we pay for hotels in Ireland!
We didn’t have any issues but the only thing I would say is it would be very warm upstairs during the hotter months we went in February and found it warm but it is a loft style area where the beds are and could get very warm, everything was perfect
Response from the Quality Department

Dear Sinead,
Thank you for this wonderful review after your stay in our apartment. It is a pleasure to know how much you enjoyed your time with us. Thank you as well for the remarks, we just would like to highlight that the apartment counts with an A/C system prepared for the hotter months of the South of Spain. We look forward to your next visit.

Jose L.H. Campos
Quality Department Manager

Alexandra Dragon6
JAN 2023
This is a great place for younger people to stay short term. The famous Mercado Central de Atarazanas is just around the corner and there are many bars and restaurants within steps of this apt. The apartment does feature an awkward metal staircase to the upper area which I found difficult to climb. It is also unfortunate that the two bedroom apartment bedrooms are placed together rather than apart. And the second washroom is on the first floor so if you are two adult travellers, someone has to decide to sleep in a smaller bed and take the smaller bathroom.
Response from the Quality Department

Dear Alexandra,
We are saddened by your review after your three-week-long stay with us. We wish we had known some of the aspects that you mention in order to help you make your stay more comfortable.
All the pictures and the description of the layout of apartment are available in the advertisement. We are very sorry if these did not match your expectation. On the other hand, we want to take the opportunity to thank you for the highlight of the central location of the apartment.
We are very sorry that this time the apartment fell short of your expectations. We hope to have the opportunity to host you again in the near future to show you the real level of hospitality of Genteel Home.

Jose L.H. Campos
Quality Department Manager

lala chirana10
JAN 2023
Cleaning. Positioned in the center. The host is kind and available at any time.
Response from the Quality Department

Dear Lala,
Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our apartment; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our apartment and staff were able to meet all your needs during your stay. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.

Jose L.H. Campos
Quality Department Manager

marcelo dabanch9
JAN 2023
la ubicacion y el dpto es muy moderno y comodo
Subir las escaleras pero casi no se nota en la estadia
Response from the Quality Department

Estimado Marcelo:
Gracias sinceramente por seleccionar nuestro apartamento como su hogar temporal. Estamos realmente agradecidos por su confianza en nosotros y esperamos que su estancia haya sido cómoda y placentera. Estamos entusiasmados con la posibilidad de hospedarle nuevamente y brindarle otra experiencia notable. Nos comprometemos a superar sus expectativas en cada visita subsiguiente.

Jose L.H. Campos
Director de Calidad

Sophie Adams7
DEC 2022
perfect short stay for a small group or family
The location, cleanliness and comfort were great
The booking said pay at property however the payment was taken in advance without any warning
Response from the Quality Department

Dear Sophie,
Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience with us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics.

Jose L.H. Campos
Quality Department Manager

Marieke De Jong9.6
NOV 2022
Review without any comments.

Sigmund Cueni8.8
NOV 2022
Very good location. Dog friendly thank you.
No lift, the bed was too soft
Response from the Quality Department

Dear Sigmund,
We thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.

Jose L.H. Campos
Quality Department Manager

István Keve Kárpáthi7.9
NOV 2022
Review without any comments.

Christian Ehrensvard10
OCT 2022
A great place that suited our needs perfect!

uriy10
MAY 2022
Review without any comments.

HUGH7.9
MAY 2022
Enjoyable
It was an apartment, no breakfast.
Things were fine
Response from the Quality Department

Dear Hugh, firstly we would like to thank you for taking the time to review your stay.
We appreciate your comments, although it seems that some aspects of the stay did not meet your holiday expectations. We would like to take the opportunity to inform you that all Genteel Home Trinidad Grund properties are apartments, and this information is available online. We are very sorry that for some reason you did not see it before booking your stay and you had any inconveniences. For your future reservations please do not hesitate to contact directly our reservation department for any questions or information regarding our services you may need in order to decide which property suites the best your travel plans. It will be a pleasure to assist you.

We look forward to having the opportunity to serve you again in the future.

Aija T.
Quality Department

AnaRC03018.3
APR 2022
+ La amabilidad de Denis y la situación del apartamento.
- El tostador no funcionaba. Pero si lo actualizan, todo perfecto
Response from the Quality Department

Gracias por elegirnos y por sus críticas constructivas. Nos alegra saber que disfrutó de nuestra hospitalidad excepcional y esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro y poder superar las expectativas.

Aija T.
Departamento de Calidad

Cristina9.6
APR 2022
Beautiful familiy holiday
The location is perfect for the city center. The property has everything you need, one room with king size bed and one room with a small bed was perfect for us. The living room was playground for our baby girl. Maria Jose took really good care of us and ensured we can stay one more night.
The stairs are not safe for children because the stair railing is not secured and has a big hole between the bars of the railing.
Response from the Quality Department

Dear Cristina, thank you very much for your feedback. We are glad to know that your family has a memorable stay with us and our team was able to help you.
We look forward to serving you again soon.

Aija T.
Quality Department

Petra Schevernels-van Enckevort10
MAR 2022
Lovely apartment at a perfect location. At intake we received a lot of information about best places to go, which was very useful. We had an amazing time. Thank you!!!

DANIEL5.8
NOV 2021
Review without any comments.

Reda Attahri9.7
AUG 2021
Very good communication, excellent location, we had a lovely week in Malaga!
Response from the Quality Department

Dear Reda, thank you for reviewing your recent stay in our apartment. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed.

Jason8
MAR 2020
Good stay
Response from the Quality Department

Thank you so much Jason for your review. Rocio Genteel-Home Malaga

Biljana10
FEB 2020
A great place in the centre

Catalina Rubio10
JAN 2020
Everything was perfect and confortable!!

Fayrouz Kashef5
JAN 2020
Pas propre : poussière au-dessus des poutres. Lorsque vous faites votre lit, la poussière vous tombe dessus et salis le lit également. Pas d´aspirateur ni de balais dans l´appartement. Les linges ne sentent pas le propre. Le fer a repasser est inutilisable car cassé. Vis-à-vis avec les voisins car le store vénitien pas installé. On entend absolument TOUT ce qui se passe partout. La terrasse inutilisable à cause des pigeons. Néanmoins jolie déco, mais je ne recommande absolument pas avec un enfant en bas âge !
Response from the Quality Department

Dear Fayrouz, We are very sorry you are disappointed with the apartment. We always listen to our customers and we take all the feedback into consideration to keep improving our service. All our apartments are checked and cleaned before customers arrival. We supply all the utilities such as hoover and broom. We were not aware that the iron was not working and we already fixed it. Regarding the cleanness of the apartment, we always clean before the customers check in , please accept my apologies if it wasn’t up to standards . It is a main priority for us . In regards to the pigeons, it is something out of our control. Malaga has a lot of pigeons and they move freely. We have put different systems in place to discourage the pigeons to come back but some keep coming back. We hope that you enjoyed your stay in Malaga and we look forward to seeing you again . Regards, Gema Martin. Responsable de calidad genteel-Home Malaga.

Mitchell9.3
DEC 2019
Nice apartment in great location

Ana10
DEC 2019
Apartamentos elegantes, limpios, bien ubicados y cómodos.

Sarah10
NOV 2019
Such a clean, bright and comfortable stay! Location was perfect for walking in town or to the beach. Laundry was also very nice to have. Great space!

Olga Medvedeva9.3
NOV 2019
Все было хорошо, если еще поедем в Малагу, то жить будем тут же

Maria del Carmen9
OCT 2019
Denis, la encargada, nos atendió estupendamente bien!!! El apto. impecable!
Lo única negativo fue que tuvimos que dejar las maletas en el auto, ya que no había ascensor y subir cerca de 50 escalones con ellas era imposible

Elisabeth8.8
OCT 2019
Fantastisk beliggenhet i Malagas Soho! Stille og rolig. Rent og pent. Skumle trappeløsninger inne i leilighetene, bl.a. rekkverk med store åpninger. Ikke oppvaskmaskin. Ingen utsikt. Ikke heis.
Response from the Quality Department

Dear Elisabeth, thanks for your comment. We are glad to know that you liked the apartment, especially for its central location. It has been a pleasure to have hosted you, and we hope you enjoyed your stay with us despite the aspects that you have missed Fatima Roca - Chief of Customer Service

xiaohu8.8
OCT 2019
房间特别的棒,停车就在对面,20欧一天。房间很大,但是卧室的床很小。
办理入住太麻烦,我等了很长时间,之前留的电话一直打不通。
Response from the Quality Department

Dear Xiaohu, thanks for your comment. We are sorry for the inconvenience with the check in, but as we indicated it is necessary to inform us of your arrival time in advance so that our colleagues can move and wait for you in the apartment at the agreed time. You never informed us of your arrival time and we did not contact you at the telephone number you indicated in your reservation, so when you arrived at the apartment you had to wait a bit for our partner to go to the apartment to receive you. We apologize for this and hope that despite this you have enjoyed your stay. Regards
Fatima Roca - Chief of Customer Service

Anónimo10
OCT 2019
Lovely place. Very good equipped, fully equipped kitchen, washing machine, washing machine capsules as well. Very good location, very very nice staff, they were very flexible with our arrival and leaving.

Gro10
OCT 2019
Stille og behagelig. Brødristeren virket ikke og de glemte å fortell hvor vi skulle gjøre av søppel.

Concepción10
OCT 2019
Recomendable 100 x 100. La decoración del apartamento, era agradable estar en él. La amabilidad de Denis. Todo perfecto.

Bartolomeo Mauceri10
JUL 2019
È un appartamento funzionale, ben arredato in posizione centrale e strategica. Accoglienza e assistenza impeccabili. Consigliato!!!

Beate10
JUL 2019
Die Unterkunft ist super schön. Sehr geschmackvoll eingerichtet. Wir kommen wieder!

Lina10
JUL 2019
Очень чистые и просторные апартаменты со всем необходимым для проживания. Великолепное расположение. Очень отзывчивая и помогающая в любых вопросах хост Gema - посоветовала вкуснейшие места для трапез.

Carlos Arlabosse7.5
JUL 2019
Los baños
Las escaleras, no habia ascensor
Response from the Quality Department

Gracias por su tiempo para dejarnos una reseña sobre su estancia. Sentimos que nos ponga esa puntuación, aunque nos gustaría puntualizarle algunas cosas, cuando hizo la reserva viene especificado q el apartamento no tenía ascensor lo pudo ver antes de hacer la reserva y los baños son tal y como salen en las fotos de la presentacion. Sentimos mucho que el apartamento no haya conseguido sus expectativas. Un saludo

Marion Garcia10
JUL 2019
Perfectooo !
L´accueil, les recommandations de Denis, l´emplacement, la beauté de l´appartement... Tout !!
Absolument rien, tout était parfait !

Anna10
JUL 2019
2 bathrooms is great for 5 persons, helpful personel, interesting design
The terrace was a little bit overrated

Ivan10
JUL 2019
CALIDAD EN EL CENTRO DE MALAGA
El alojamiento es espectacular. La ubicación es espectacular. Un parking en la misma calle. Muy recomendable.

Britt-Karin8.5
MAY 2019
Location, location - close to everything actually! Very nice apartment. Take bus 11 or 3 to El Palo/Pedregalejo (5 km) and you have nice beaches + many good restaurants. Fin leilighet på to etasjer, veldig sentralt. Like ved "gamlebyen" og shopping, og med restauranter og barer i nærheten
The balcony could not be used due to pigeons and dirt. The big apartments are up 3 floors + small indoor stair. No elevator. Some noise from club across the street
Response from the Quality Department

Dear Olaf, thank you for your comment. We are happy to know that you liked the apartment in all aspects, especially because of its location. We also appreciate your suggestions that will help us to continue improving and offer a better stay to our guests. It has been a pleasure to have hosted you. Regards

Qian Qian10
APR 2019
Perfect

Rune9.5
MAR 2019
Manglet varmtvann på kjøkken Madrasser kunne etter min smak vert mykere

Isabel10
FEB 2019
Fantastico fin de semana. La ubicación. El trato, Belinda nos ayudó en todo.

Marge8.5
JAN 2019
Läget var bästa möjliga - nära till allt men lungt. Mysig lägenhet på två våningar och med allt som behövdes. Värden var mycket trevlig och hjälpsam och vi fick checka ut kl.13 istället för 11.
Balkongdörren gick inte att öppna och vi tog den lägenheten just för den lilla uteplatsens skull. Det var surt.

Silvia Abad8.5
JAN 2019
La ubicación es perfecta y el apartamento está muy bien decorado. Joao, el chico que nos entregó las llaves fue muy amable y nos facilitó información sobre supermercados cercanos y sitios de interés.
TODO MUY BIEN, lo único que se podría mejorar es la luz del piso de arriba (muy poca) y la hora de dejar el apartamento el último día (muy pronto).

Roelf10
OCT 2018
Geheel aan verwachtingen voldaan
Ligging maar helaas geen mooi uitzicht en geen zonneterras

Siham10
SEP 2018
Sejour tout confort
J’ai passé un exellent séjour. L’appartement est spacieux et très propre. La decoration est de très bon gout. Aussi il dispose de beaucoup de placards et commodes de rangement. Des que nous voulions sortir, tout était à proximité. Je recommande fortement cet hebergement à quiconque souhaitant passer un bon séjour à Malaga ou sur la Costa del sol en général.

Davinia8
AUG 2018
Buena elección en el centro (Localización, amplitud, comodidad).
Almohadas mejorables.
Response from the Quality Department

Estimada Davinia, gracias por su comentario. Nos alegra saber que han estado a gusto en el apartamento y disfrutado de su estancia. Aunque siempre intentamos que todos nuestros productos sean de la mejor calidad para que garanticen el mejor descanso de nuestros clientes, hay ciertos aspectos con los que es muy dificil acertar en todos los gustos, como es el caso de las almohadas. En cualquier caso le agradecemos el comentario y lo tendremos en cuenta para seguir mejorando. Saludos

Karina10
AUG 2018
Perfekt placering! Skøn lejlighed!
Terrassen havde man ikke lyst at sidde på, da det er inde i midten af flere lejligheder.

Isabel10
JUN 2018
Un lugar perfecto para estar y descansar.
Todo el alojamiento está cuidado al detalle. Su ubicación es inmejorable. La atención en todo momento de Rocío y Belinda, sinceramente como en casa. Volveremos en breve!