COVID-19: Safe stay
  COVID-19: Safe stay
PREMIUM  |  OWNERS  |  AGENCIES  |  +34 955 60 49 53         
panoramic-Trinidad Grund E
VIEW GALLERY
SHARE

HOME flecha-breadcrumb MALAGA flecha-breadcrumb TRINIDAD GRUND E

Trinidad Grund E Apartment

1 Bedroom
1 Bathroom
50 m2
1-3 Guests
Internet Fiber internet
Ground floor floor 2 floor
Air conditioning
Heating
Cot
Pets allowed Pets allowed

DESCRIPTION

Elegant one-bedroom apartment located in the ´Soho´ of Malaga, a privileged enclave in the center of the city. Show more

AVAILABILITY

ROOMS

Living room
> Sofa
> Side table
> TV
Kitchen
> Vitroceramic hob
> Refrigerator and freezer
> Microwave
> Toaster
> Juicer
> Kettle
> Coffee Maker
> Mixer
> Flat iron and ironing board
> Clothes horse
> Washing machine
Bathroom 1
> Shower
> W.C
> Washbasin
Bedroom 1
> Double bed
> Vintage chest of drawers
> Built-in closet
Living room
> Bed

REVIEWS

8.8
  • LOCATION

    9
  • QUALITY

    8
  • CLEANING

    9
  • STAFF

    9
  • Luis

    JUN 2020

    REPETIREMOS! TODO GENIAL!
    AFITRION GENIAL. UBICACIÓN INMEJORABLE. TODO MUY AGRADABLE!!! REPETIREMOS!
    ES UN SEGUNDO SIN ASCENSOR, PERO LO SABÍAMOS ANTES DE RESERVARLO!

  • MERI

    MAR 2020

    Great apartment

  • Christina

    FEB 2020

    Nos gustó la ubicacion

  • JB

    FEB 2020

    Really well located. Near to railway station, 5 minutes walk and buses. Airport link by train means it only takes 20 minutes to get from airport to the apartment. Close to old town centre with loads of restaurants and only short walks to many of the attractions. The apartment was great for a couple, very clean with everything you need for a city break. Bed in the loft was comfortable and the space cosy. Whilst the balcony is small it does allow access to sunshine!
    All good for us but if you have difficulty with stairs note there are two flights to climb.

  • Olga

    DEC 2019

    A very good stay

  • José Luis

    NOV 2019

    El personal 100%. La ubicación muy buena.
    Para una persona con problemas de espalda es complicado que te toque una segunda planta y sin ascensor, no lo indican en la publicidad.

    Genteel-Home: Estimado Jose Luis, sentimos que la ausencia de ascensor le haya impedido disfrutar de su estancia. Sin embargo, esto está claramente indicado en las características de la propiedad, ya que como puede ver tanto en dicha información como en su confirmación de reserva, se especifica que no cuenta con ascensor y el acceso es únicamente mediante escaleras. Además, en la confirmación de su reserva se indica también en qué planta se encuentra el apartamento. Le pedimos disculpas si no leyó esa información antes de reservar. Saludos.

    Fátima Roca - Responsable Dpto. de Calidad

  • Majdeddin

    OCT 2019

    Recommended for Spanish rather than foreign travelers.
    The location is perfect and safe , everything is near by , my choice the next time I come to Malaga , highly recommended.
    The check in & check out is not convenient at all .

    Genteel-Home: Dear Majdeddin, thanks for your comment. We are sorry that you did not like the check in procedure. We try to make it as accessible and fast as possible for our guests and there is never a problem with it. In any case we are glad that despite this you have had a good stay and that if you return to Malaga you want to stay with us again. Regards.

    Fatima Roca - Chief of Customer Service

  • Anónimo

    OCT 2019

    not lovely especially due to the approach...
    It is at a central area. Easy to reach many places even some historical areas by walk. Decoration of the house was quite new and nice.
    Internet did not exist during 2/3 of our staying period. We´ve connected to another link. There was no table to eat something on it. There was a small area (may be just for one person) between the microwave and the countetop cooker to eat at a high chair. We have eaten on the coffee table. The facilities -except the beds- were not enough for three or even two persons to stay. For example, there were only very very small two shampoos and half rulo of small toilet paper. There was no towel for the hands/faces,etc... The missing things were not provided despite we informed the related staff. Unfortunately, the worst thing was the impolite approach of Gema. We have been told that we had rent an apartment, not a otel(!) We were very aware of that we have had rented an apartment, not a otel. It is also not our first experience on renting an apartment. This one was the weakest on facilities compared to the previous ones that we´d already stayed in Europe and USA till now.

    Genteel-Home: Dear Guest, I am very sorry you are disappointed with the apartment and the service. We always try to give the best possible service. I have read your feedback very carefully and I would like to explain to you how we operate. In regards to the apartment and the decoration, all our apartments are modern and clean and the pictures we publish on the website reflect the size and condition of our properties. We always fix any problems within the shortest delay, as per in the contract of the property. Unfortunately we are unable to provide the same service as a hotel but we do supply towels, toilet paper, shampoo, etc. We clean and check all our apartments before clients arrival and the apartment where you stayed had all the amenities mentioned. my sincere apology if the staff approach was not up to your expectations. We take all the feedback into consideration to keep improving our service. Kind regards. Rocio Almansa. Delegada de Genteel-Home Malaga.

  • Elisa

    OCT 2019

    Estancia fantástica en Málaga. El apartamento está situado en el centro de la ciudad, en una zona con muchos restaurantes y bares de tapas donde comer bien y muy cerca de la Alameda Central, por donde pasan varias líneas de autobús para ir a la estación, aeropuerto, etc. y muy cerca también de los museos y monumentos más importantes de la ciudad. Gracias a Rocío, anfitriona perfecta, que me sugirió varios sitios que visitar y buenos bares de tapas para comer.

  • Daria

    OCT 2019

    Отличные апартаменты в центре города, до всех достопримечательностей можно дойти пешком, до жд вокзала тоже минут 15 пешком. От аэропорта до апартаментов ехать очень быстро. За несколько дней написал сам хозяин Росио, объяснил все нюансы, что ждать нас будет его коллега у входа. Gema нас ждала в апартаментах, мы списались как прилетели по вотсапу. Она все объяснила, рассказала, ключи сказала просто оставить на столе при выселении. В качестве страховки записала реквизиты кредитки. В апартаментах 2 уровня, на втором спальни и ванная в мансардном этаже)на первом мини кухня. По сути оказываешься в квартире, как живут местные) мини carrefour с другой стороны здания, Mercadona есть на жд вокзале

  • Marion

    OCT 2019

    Locatie in Soho. Direct eten op de hoek vd straat. Rustig gelegen, ook al is er een bar ad overkant. Slaapkamer lag op zuiden. Dicht bij station gelegen. Goed bed. Ruimte goed voor 2 personen, niet 3. Eigen ingang. Veel mondelinge info bij ontvangst. Daarna per app en niets meer gehoord. Wasmachine aanwezig.
    Geen dagelijkse verschoning van de handdoeken. Geen lift. Veel te kleine douche en de randen niet schoon. Airco zorgde voor water op de muren. Koffiezetapparaat was een kleine perculator. Uitzicht naar een parkeergarage. Geen balkon om op te zitten. Geen eettafel aanwezig. Ramen open en je kwam in de hal, dus geen uitzicht. Er stond maar 1 stoel. Lekkage direct per app gemeld.

    Genteel-Home: Dear Guest, Thank your for your feedback. we take all comments into consideration. I am sorry you got disappointed the day of your arrival. I Will try my best to deal with those issues. Regarding the size of the apartment and the furnitures: On our website we post pictures that reflect the real size and appearance of the properties. Those pictures are not modified or edited. In regards to the cleaning: We do have cleaning service at extra cost as stated on the website. The apartment was cleaned and checked the day of your arrival as cleanliness is a top priority for us. I am glad you were satisfied with the location, the info provided beforehand and the treatment you received from our staff. We hope that you enjoyed your stay. Your feedback is very important to us to keep improving our service. Kind regards. Rocio Almansa. Delegada Genteel-Home Malaga.

  • Larissa

    OCT 2019

    Gute Lage, Klimaanlage oben und unten. Badezimmer und sehr ruhige Nächte - trotz direkt Stadtlage.
    In der Beschreibung bei Booking stand unter Ausstattung: Balkon mit einem Haken dahinten und in der Vorschau war auch ein Foto davon zu sehen. Sehr geschickt gemacht, die Unterkunft leider gar keinen Balkon. Wenn man bei Booking.com den Filter:Balkon setzt, wird einen diese Wohnung vorgeschlagen. Der Fußboden war voller länger schwarzer Haare. Diese waren überall. Unten, im Schlafzimmer und im Bad. Leider nicht gut sauber gemacht.

    Genteel-Home: Dear Larissa, thanks for your comment. We do not know if your comment is about another accommodation in which you were staying, because the apartment in which you have stayed with us (Trinidad Grund E) have a balcony as indicated and as can be seen in the photos. Or maybe your confusion is because you thought you had a terrace instead of a balcony. About cleanliness we are sorry that it is not to your liking, it is a very important aspect for us and generally very well valued by our guests. In any case we will check what happened in your case and work to continue improving in this aspect. Regards
    Fatima Roca - Chief of Customer Service

  • Marius

    OCT 2019

    This accommodation is central located, in Malaga´s old town, a step away from main touristic attractions and 5-7 min walk from the train station. The attic apartment was very spacious, clean and comfy with a well equipped kitchen and nice furniture. It has an extra divan bed and air conditioner, a big plus in the hot days. The representative, Denis, was very friendly and helpful giving us some very good insights about Malaga and the possibility to have a late check-out. Thank you, Denis!

  • Zoe

    OCT 2019

    Todo perfecto! El departamento es hermoso, muy limpio, cómodo y muy cuidado. Ubicación excelente, a dos cuadras del mercado, y muy cerca de la calle Larios. Muy bien equipado, aires acondicionados que funcionaban perfectos, el secador de pelo también. Gema, quien nos recibió fue súper simpática, nos recomendó lugares para ir a pasear y a comer. Muy recomendado!

  • Anónimo

    OCT 2019

    Céntrico. Reformado, nuevo.
    Demasiado pequeño. Algo incómodo por el tamaño Difícil acceso a persianas.

    Genteel-Home: Estimado huesped, gracias por su comentario. Sentimos saber que le ha parecido demasiado pequeño para su estancia. El tamaño de cada apartamento viene claramente reflejado e intentamos decorarlo y equiparlo de la mejor manera posible para que la estancia de nuestros huéspedes sea lo más placentera posible. Le pedimos disculpas si no lo hemos conseguido en su caso y esperamos que, en cualquier caso, haya disfrutado de su visita a la ciudad. Saludos.

    Fátima Roca - Responsable Dpto. de Calidad

  • José Antonio

    JUL 2019

    Todo perfecto

  • Ignacio

    JUL 2019

    Apartamento muy acogedor situado en una zona inmejorable. La anfitriona denis muy pendiente de todo y super amable. Volveremos seguro
    Por poner un pero la habitación no tiene persiana.

  • York

    JUL 2019

    Gute Qualität in einer guten Lage
    Ingesamt sehr einfach alles zu erreichen.
    Das Internet das uns am Anfang gegeben wurde hat leider nicht funktioniert aber dieses Problem wurde schnell behoblen. Man Bräuche mehr Sitz Gelegenheit wo man auch an einen Rechner Arbeit kann wenn man möchte.

  • Florian

    JUL 2019

    We would stay here again in Malaga !!!
    Great location and very helpful staff. Parking places located across the street. The rooms was big enough.
    The bathroom was to small, also the shower. They could provide an espresso with coffe capsules.

  • Philomina

    JUL 2019

    Location of the property
    Air conditioning was bad

    Genteel-Home: Thankyou for your response. We will look into the air con device to see how we can improve. We always take the feedback and try to keep improving our service

  • Lorenzo

    MAR 2019

    L´appartamento è ben posizionato e in una zona molto carina.
    La posizione era molto comoda in una zona nuova e caratteristica di Malaga, da l´appartamento ci si può spostare facilmente a piedi verso il centro o verso il porto. Comoda la soluzione di un letto matrimoniale e di un letto singolo.
    Non mi è piaciuto il bagno, troppo piccolo e poco organizzato, mancanza anche di un appendi accappatoio o di un portaspazzolino. Inoltre sarebbe carino che offrissero una convenzione magari con i bar presenti all´angolo della via. Sarebbe anche accogliente trovare almeno una bottiglia di acqua all´ingresso o all´arrivo nell´appartamento e fornire magari anche una mappa con delle indicazioni della città o delle sue attrazioni.

    Genteel-Home: Dear Lorenzo, thank you for your comment. We do not know what you means that the bathroom is not very well organized. The apartment you stayed in is a 1 bedroom duplex with a maximum capacity of 3 people, and the bathroom has a size according to the apartment size in our opinion. We take into account your suggestions for improvement, because our clients have never asked us any of the things you tell us. We are glad to know that at least the location was to your liking. Regards

  • Layla08

    MAR 2019

    Super schönes Appartment in super Lage
    Das Appartment war sehr schön eingerichtet und super zentral gelegen. In nur 3 Minuten ist man in der Marina. Wir haben uns wohl gefühlt - es war alles da, was man für einen Aufenthalt braucht. Was besonders lobenswert war, ist dass wir sogar vor Check In Zeit in das Appartment durften. Wir haben vom Vermieter super Infos und Tipps bekommen. Vielen Dank nochmal. Es war sehr sehr schön bei euch!!!

  • Andre

    MAR 2019

    + Lage
    - Sauberkeit und zustand der Wohnung

  • Marko

    MAR 2019

    Great host, Belinda.

  • Anónimo

    FEB 2019

    Sijainti, siisteys

  • Laura

    FEB 2019

    Asunnon sijainti oli loistava, rauhallisella alueella. Kauppa, ravintola ja juna-asema lähellä.
    Asunto oli kuvia vastaava, tosin alakerran tupakeittiö oli kuvien antamaa vaikutelmaa pienempi. Muuten asunto vastasi kuvia ja oli kiva. Vastapäätä oli parkkihalli, mutta se ei meitä ainakaan haitannut - aikaa tuli pääosin vietettyä asunnon ulkopuolella. Parivuode oli todella hyvä, mutta tyyny pehmeä ja peitto Ikean hiostavaa halpislaatua. Pyykinpesukone plussaa! Imuria tai vastaavaa kaipasi, sillä oleskelumme kesti 7 yötä.

    Genteel-Home: Dear Laura, thank you for your comment. We are glad to know that you liked the apartment, especially for his central location. We are sorry to know that the comfort has not been to your liking, We will strive to improve in this aspect and we appreciate your suggestions for improvement. Regards

  • Afroditi

    DEC 2018

    In the heart of the city center. Comfortable beds. Belinda was extremely nice and helpful. Could be a bit cleaner

  • Marcel Semela

    DEC 2018

    Apatmán se nachází blízko centra i přístavu Malagy. Jen 5 min. od nástupiště vlaku.Kvalitní postel.

  • Luis Eduardo

    NOV 2018

    Céntrico, facil de localizar, cómodo para familias.
    La ubicación, la limpieza, en general el apartamento está bien, no hay pegas.

  • Francesca

    SEP 2018

    Posizione centrale e comoda ai servizi.

  • Bettina

    SEP 2018

    Für uns genau passend, wir würden sehr gerne wieder kommen,
    Alles, Lage, Freundlichkeit der Gastgeber, Kommunikation, Ruhig, zentral, Wendeltreppe ein wenig gewöhnungsbedürftig, v.a. mit Koffern, aber chic, sauber,

  • Nemesio

    JUL 2018

    Lo recomiendo,Gracias Belinda.
    La ubicacion,la limpieza,muy centrico.

  • Maria Wagenhals

    JUN 2018

    Ein super toller Urlaub mit der ganzen Familie.
    Ich hatte 2 Apartments , wir kamen um 12,30 Uhr an ...eines war schon fertig , wir konnten sofort die Koffer abstellen das war perfekt. Die Betten waren super bequem, die Wohnung sehr sauber. Die Küche komplett eingerichtet. Die Fenster gut isoliert . Die Stadt und der Strand waren fussläufig zu erreichen. Malaga ist eine tolle Stadt , wir kommen wieder :-)
    es gab nichts, es war einfach perfekt



Select dates

CALCULATE THE PRICE
   Best rate guaranteed
   Covid-19 health safety protocol
   Free Wi-Fi. Fiber internet
   Weekly and monthly discount
   Flexible cancellation policy
REQUEST MORE INFORMATION
2 x 8 =  

In this apartment the following services are provided:

• cleanup services, change of bed linen and towels etc in the middle of the stay, only for the stays for at least 6 nights, and weekly cleanup services and change of bed linen and towels for tha stays for at least 14 nights. Both included in the total price.

*As long as it appears in your Booking Confirmation included in the price, otherwise, it would have a separate price.

*Possibility to add daily cleaning service for an additional price of 12€/h + VAT (min 2 hours)

• Luggage storage service. On request.

• Private transfer service (airport or bus / train station). On request.

• Public parking reservation management (some of parkings in the area). On request.

• Catering service: breakfast, lunch or dinner in the apartment. On request.

Looking for long-term stay?



Check here our special rates for

MONTHLY RENTALS

We are interested in your opinion

We only accept comments from real guests who have stayed in this apartment, so you must indicate the e-mail with which you made the reservation

Write a comment
genteel-home-map-marker
VIEW MAP