Reviews Average rating from 45 Reviews
18.3





Mari Moliner 20.0 December 2019
Todo muy favorable! Volveremos Estaba todo muy limpio y la decoración era muy bonita,los colchones era súper cómodos. La ubicación perfecta para hacer turismo, el personal muy amable!!en el apartamento había de todo: cafetera,tostadora,tendedero,... Estaba todo perfecto,el único punto algo desfavorable es que era muy difícil regular el agua caliente.

Genteel-Home
Estimada Mari Moliner, Muchísimas gracias por compartir su opinión sobre su estancia en nuestro apartamento. Es maravilloso escuchar que fuimos capaces de hacer especial su estancia. Le damos las gracias por señalar la limpieza de nuestras instalaciones así como la decoración. Disculpe las molestias ocasionadas con el agua caliente, hemos revisado la regulación y tomado nota con el fin de evitar que vuelva a repetirse en ocasiones futuras. Gracias por sus encantadores comentarios sobre el servicio que recibió por parte de los miembros del equipo. Nos aseguraremos de hacerles llegar sus amables palabras, las cuales van a significar mucho para ellos. Le esperamos de vuelta muy pronto. Fátima Roca-responsable Dpto. de calidad.

Pilar González 20.0 December 2019
Cogimos 2 apartamentos. Uno espectacular, el otro bien

Genteel-Home
Estimada Pilar, Apreciamos enormemente el tiempo dedicado a opinar sobre su reciente experiencia en nuestro apartamento, en Genteel Home siempre nos esforzamos en superar las expectativas de nuestros clientes. Sentimos si la elección de uno de los apartamentos no quedó al alcance de sus necesidades, pero, como pudo comprobar, se detallan todas las características antes de realizar su reserva. Para para una ocasión futura, no dude en ponerse en contacto con nuestro departamento de reservas, donde nuestros agentes serán capaces de darle toda la información necesaria para asegurarse de que reserve el apartamento que mejor se ajuste a sus deseos vacacionales. Les esperamos pronto de vuelta. Fátima Roca-responsable Dpto. de calidad

Margaret 16.5.0 December 2019
Good for 4 people Good location for access to both the Tirana area and the historical area. 10 min walk from the bus station with connection to the airport. Exact location needs more explanation.... main door is on Calle San Pablo next to the parking garage Magdalena and Corte Ingles. Lift to 2nd floor , then walk across the rooftop car park to another building then up to 3rd floor of that. Apartment smaller than expected.... photos can be deceiving. 2 bathrooms but hot water does not reach the hand basin. Not possible for both showers to be used at the same time. ..... OK for 4 people but not for 6 The Genteel central office is supposed to be contactable 24 hours.... !!! .... we could not get a reply at all on a Sunday

Genteel-Home
Dear Margaret, First of all, we would like to thank you for choosing our apartment for your holiday and for informing us of your concerns regarding the time you spent with us. We appreciate you rating the location of our accommodation and that this has allowed you to enjoy your stay. Regarding the explanations about the house, we regret if you were confused at the time of your arrival. For this reason, we strive to give our best service during check in. To do this, our colleagues explain with many details and careful access as well as all the features of the apartment. I hope this helped. We want to apologize for not making you feel supported by having a problem on Sunday. As instructed, we have a customer service that works daily to offer a attentive and personalized service giving all possible solutions to ensure that you fully enjoy your stay with us. For future occasions, we strongly recommend that you contact our reservations department, where our agents will be able to give you all the necessary information to ensure that you book the apartment that can make a reality all your holiday wishes. We look forward to serving you soon. Fátima Roca-chief of Customer Service.

Mayte 16.5.0 December 2019
Muy recomendable.
La ubicación es inmejorable y el apartamento está muy bien. Todo fueron facilidades a la hora de llegar y el problema que tuvimos con el parking lo solucionaron eficientemente.
La única pega que puedo poner es la ducha... De momento sale hirviendo que al segundo siguiente sale congelada. Es muy difícil regular la temperatura y nunca se mantiene ahí.

Genteel-Home
Estimada Mayte, Gracias por dejarnos un comentario sobre su estancia en nuestro apartamento, siempre agradecemos escuchar la opinión de nuestros clientes y seguir creciendo cada día. También estamos muy contentos de leer que considera que nuestro equipo de recepción es eficiente, servicial y verdaderamente amable en todo momento. Nos disculpamos por los problemas técnicos que se presentaron; nos habría gustado ser informados nada más percibir el inconveniente e intentar solventarlo al principio de su estancia. Tras su comentario, hemos pasado a revisar y no encontramos ninguna anomalía en el funcionamiento del termo. No obstante, queda registrado y esperamos que no vuelva a ocasionar ninguna molestia en el futuro. Una vez más, gracias por su tiempo y esperamos servirle en un futuro próximo. Fátima Roca-responsable Dpto. de calidad.

Serena 17.5.0 December 2019
Buon rapporto qualità prezzo Appartamento molto grazioso e provvisto davvero di tutto .Posizione ottima .Proprietaria gentile e disponibile .Pulizia ottima . Letti molto comodi . Market sotto l alloggio rumoroso ( scarico merce durante le ore notturne,abbiamo avuto difficoltà ad addormentarci). Doccia con box chiuso a metà ( allagavi il bagno quando facevi la doccia). Formiche in cucina,sul piano cottura.bagni senza finestre( provvisti però di ventola di aerazione).

Genteel-Home
Dear Serena, At Genteel Home we are convinced that there is always room for improvement and your feedback will help our team in their continuous efforts to meet the needs of our guests, so we greatly appreciate the time you have spent on share with us their constructive criticisms. We are very happy to hear that our staff, the value for money the accommodation you chose met your expectations. We regret the inconvenience caused in relation to the bathroom, we would have liked to have been informed instantly and to have been able to intervene. Anyway, we take that into account and we´ll try to keep it from happening again. We look forward to the opportunity to serve you again in the future. Fátima Roca-chief of Customer Service.

Alessandro 19.5.0 December 2019
Vicinanza al centro , terrazza , 2 camere 2 bagni, gentilezza staff.

Genteel-Home
Dear Alessandro, We are very happy to read that you liked the location of the apartment you stayed in and that you have found yourself comfortable at all times. We are delighted to hear that we have managed to exceed your expectations regarding hospitality and service provided and will pass on your feedback to the team members you have mentioned. We´ll be waiting for you soon. Fátima Roca-chief of Customer Service.

Hilde 20.0 December 2019
Super! Mooi en gezellig appartement. In het centrum, alles op loopafstand te bezoeken. Leuk terras met zicht op de kathedraal Alles heel netjes. Inchecken heel vlot verlopen. De dame die ons binnenliet was supervriendelijk ! Dit appartement is een aanrader !
Helemaal niets

Genteel-Home
Dear Hilde, We first would like to thank you for making our apartment your preferred choice for your holidays in Seville , it is always a pleasure to welcome back. We are very pleased to read that you did like the apartment we accommodated you in and that you found it to be clean and comfortable at all times. We are thrilled to read your praising comments about our staff as we strive to provide our guests with a caring and personalized service and we lay high value on our personnel being guest orientated and welcoming at all times. We look forward to serving you again in the near future. Fátima Roca-chief of Customer Service.

Amit 17.5.0 December 2019
היה סבבה מיקום מעולה, מים לא חמים באופן קבוע במקלחת מיקום מקלחות

Genteel-Home
Dear Amit, We appreciate you reaching out and notify us of your concerns related to your recent stay at our apartment. We do apologize for the technical problems you encountered; there are absolutely no excuses for details to be overlooked as all apartments should be thoroughly checked on a daily basis. We will make sure that the procedure is being reinforced. Thank you again for making us your choice on this occasion, we look forward to serving you again in the near future. Fátima Roca-chief of Customer Service.

Mari Carmen 20.0 December 2019
Muy bien!

Walter 12.0 September 2019
Locatie en ontvangst.
In een groot flatgebouw, hygiëne kan veel beter!

Genteel-Home
Dear Walter, we are sorry that your stay was not satisfactory. Unfortunately, the cleanliness of the common areas of the building are beyond our control. Being a residential building (not a tourist building), the maintenance of the common areas are managed by the building community. In any case we will send your complaints and try to improve this aspect. We apologize for this and hope despite this you have enjoyed your stay in Seville.

Regards,

Fátima Roca - Chief of Customer Service

Ana 12.0 September 2019
El edificio era muy viejo, con ascensores en mal estado y escalones en la entrada y el interior del apartamento. Armarios destartalados. La limpieza, bastante mejorable. Las fotos engañan

Genteel-Home
Estimada Ana, lamentamos que el apartamento no cumpliera con sus expectativas. Hemos tomado de lo que nos comenta sobre los armarios y, tras revisarlo y ver que efectivamente la pintura estaba desgastada, hemos procedido a pintarlos de nuevo para solucionar este aspecto. Igualmente tomaremos medidas sobre la limpieza, es un aspecto que cuidamos al máximo y por lo general muy bien valorado por nuestros huéspedes, por lo que veremos qué ha podido ocurrir en su caso para que no vuelva a suceder. Por ello le pedimos disculpas y nos esforzaremos en seguir mejorando, por lo que le agradecemos sus sugerencias. Respecto a las zonas comunes y los ascensores del edificio, lamentablemente el mantenimiento de los mismos están fuera de nuestro control al ser gestionados por la comunidad, pero igualmente trasladaremos sus impresiones a la comunidad de vecinos para que tomen medidas.

Saludos,

Fátima Roca - Responsable Dpto. de Calidad

Kalidja T, 17.5.0 August 2019
The property looks just like it does in the pictures and it’s spacious enough for a group of 4. I would stay here again and I would recommend this apartment for a group of 4. The beds were also really comfortable. The location was also very convenient as there are many bakeries, supermarkets and clothing outlets just down the street.
The only problem was that sometimes the water in the shower would suddenly change temperature or take a while to heat up. Apart from that, everything was great.

Mohamed 20.0 August 2019
Excellent

Wilson Flávio 20.0 August 2019
Agradável experiência em Sevilla
Apartamento confortável e com localização excelente. Fomos a todos os nossos destinos caminhando. Recomendo.
Não consegui fazer café no apartamento. Cafeteira faltava uma peça.

khalid 18.5.0 August 2019
Appartement propre bien équipé

Maria Giovanna 18.5.0 August 2019
La posizione è strategica: vicinissima al centro storico ma nello stesso tempo comoda a molti servizi primari. Sotto casa un comodissimo e fornitissimo supermercato.
Un po’ la pulizia dell’appartamento.

Nivaria 16.5.0 July 2019
Esta muy bien situado. Rodeado de servicios.
La amplitud. Ideal para familias
El agua caliente se regulaba mal. O fría o muy caliente

Alfredo 15.5.0 July 2019
La posizione centrale anche se un po rumorosa

Kay-Thewes Rohardt 20.0 July 2019
Super Lage, gute Ausstattung

Sara 20.0 May 2019
Wonderful host, beautiful apartment and everything was immaculate. Host was very generous with a late check out as we had a small baby!

Athos 20.0 May 2019
Very big, well decorated and complete apartment. The kitchen was enough equipped and the staff was kind enough to leave some house warmers ( coffee, sugar, salt, olive oil, vinegar )

Mario 20.0 May 2019
Tutto come previsto

Mena 19.0 May 2019
Tutto perfetto, anche se un po ´rumoroso

Rosario 18.5.0 April 2019
muy buena ubicación, camas y el trato del personal.
El agua fluctuaba de caliente a fría.

Julia 18.5.0 February 2019
Excellent location, walking distance to main attractions even with young children, great size apartment and bedrooms, and good kitchen facilities provided. Company friendly and helpful with taxi transfer recommendation as needing car seats.
Street noise in main bedroom, though to be expected in main city, water temp erratic in shower, access via two lifts and through car park would have been tricky with pushchair.

Silvio 16.0 February 2019
ótima localização em Sevilha
Apartamento muito bom, dois banheiros, ótima localização.
Foi muito difícil regular a temperatura da água dos chuveiros, ora muito quente ora fria. Foi muito desagradável.

Genteel-Home
Dear guest, thank you very much for your comment. We are very happy to know that you liked the apartment in almost all aspects, especially because of his central location. We are very sorry about the problem with water regulation, we will check it to make sure it is solved. We hope you enjoyed your stay. Regards

Valencianas 20.0 February 2019
Céntrico, confortable y luminoso. Nos dejaron hacer el checkin antes de hora y la chica que nos recibió, Valeria, fue muy amable. Volvió a propósito para enseñárnoslo y ofrecernos información de la ciudad. El apartamento está muy céntrico con buenas vistas y muchas comodidades.

Matilde 17.0 February 2019
SIVIGLIA E´ MERAVIGLIOSA
IL MATERASSO E I CUSCINI COMODISSIMI
PIU´ ASIUGAMANI SAPONE BAGNOSCHIUMA

Odile 18.5.0 January 2019
Emplacement en centre ville, proximité de tous les commerces . Appartement 2 chambres et 2 sdb. Petit balcon vue sur les toits .
La rue un peu bruyante Accès en 2 temps avec traversée d un parking

Jesús Antonio 20.0 November 2018
Lujo a el alcance de cualquiera.
Todo me gusto desde que recogí las llaves hasta que lo deje. Un apartamento : Moderno. limpio . Confortable muy bien ubicado y equipado. Situado en pleno centro y con todo tipo de servicios y trasportes y con una excelente calidad precio. No solo lo recomiendo si no que lo sitúa en las mejores zonas d e Sevilla. Para mi es un 10 sobre 10. También destaco esa terraza con vistas a la giralda para tomarse algo después de un agotador día de turismo
No se puede decir nada malo de este apartamento ni de esta ciudad. Sevilla siempre en mi corazón. Gracias!!!

M Helena 20.0 November 2018
Excellent and polite welcome.
Excellent apartment, cleanliness, location, decor and amenities.
if I was the owner, I´ll have some instant coffee and tea...and...why not some local fruits. There was a tea pot box... but empty!

Ana María Ruiz 16.5.0 September 2018
Buena distribución en el apartamento. Cómodo, luminoso y muy buena ubicación. En general estaba bien decorado y tenían de todo en la cocina.
Podrían reparar por ejemplo bombillas que no funcionaban

Cameroni 20.0 September 2018
Super location with nice view over the city and within walking distance of all key sites, shops, restaurants, bars. Balcony was an added bonus !

Anónimo 20.0 September 2018
Great location, checkin and overall property! Had something needing attention and it was fixed so quickly! Great service! Would recommend this apartment.

Salman 16.0 August 2018
Using many lifts (accencers) until get there, 2 and with parking lift they become 3 lifts

Valentina 15.0 August 2018
Well equippedand pleasant apartment
We had to wait 30 minutes for the keys, having previously set the arrival time and we couldn´t understand why.

Genteel-Home
Dear Valentina, thank you very much for your comment. We are glad to know that you have enjoyed the apartment. On the other hand, we would like to apologize for the delay of my colleague on arrival. That day we had several check-ins at the same time and that is why our colleague arrived a few minutes later than the scheduled time. Although this usually does not happen, sometimes it is inevitable. In any case, we apologize again and we will work to improve in this aspect. Regards

Vera 18.5.0 August 2018
Excelente estadia
A limpeza muito bem feita.. Os utensílios da cozinha brilhavam.. Disponibilizaram artigos do dia a dia.. Ar condicionado e camas confortáveis. Havia uma pessoa a nossa espera para nos mostrar e explicar o quarto e como funcionava... Casa super moderna e renovada..
Não ter parques de estacionamento grátis. Ou então ter desconto no parque por estar lá hospedado.. Porque o parque de estacionamento era muito caro mais a mais para pessoas que só queriam mesmo parque para durante a noite.

Vincenzo 17.5.0 August 2018
LO RIFAREI E DI SICURO CONSIGLIERO´ AD AMICI LA STRUTTURA CHE MI HA OSPITATO
POSIZIONE ECCEZIONALE, VICINISSIMO AL CENTRO CITTA´. SUPERMERCATO SOTTO CASA. PARCHEGGIO SOTTO CASA

Cedric 20.0 July 2018
Nous avons passé un superbe séjour à Séville.
L´emplacement du logement, le calme, les équipements

Montserrat 18.5.0 June 2018
Ubicación, estancias amplias y dos baños.
El parking no estaba incluido en el precio.

Helmut 18.0 June 2018
Relativ zentrale Lage;geräumiges Appartement,gute Küchenausstattung, Balkon
Im Bad könnten noch mehr Abstellgelegenheiten angebracht werden

Cristina Medina 20.0 October 2017
estamos encantados con la estancia en el apartamento San Pablo III en Sevilla,
cómodo y muy céntrico.
La chica que nos atendió muy amable y atenta.
Repetiremos la experiencia.

Guilhemne 20.0 October 2017
Appartement situé en plein centre de Seville idéal pour visiter tout a pied, il est exactement comme sur les photos très bien equipé la terrasse très agréable lumineux nous nous sommes senti chez nous Le personnel de Genteel home est a notre écoute pour toutes nos questions nous ferons appel a eux pour une future location merci

Ron Lambe 20.0 May 2017
Fantastic and very clean apartment in great location. Check in hostess provided excellent information and details when we arrived. Would highly recommend this apartment to anyone staying in Seville.

Tim Latham 19.0 November 2016
The apartment has the potential to be outstanding. In many respects it was perfect, but there were some (hopefully) teething issues as we understand that we were amongst the first residents after some renovations. All of these were reported to the agent:

1. it was impossible to achieve a steady temperature in either shower. The temperature swung between too hot / too cold / just right.

2. I plugged the very old looking iron into a wall socket and received a burn / electric shock / big bang. I believe the wiring to the iron was so old that it shorted internally. Worryingly the RCD didn´t trip out.

Genteel-Home
Dear Tim, Thank you so much for your comment which help us to improove. I confirm you that we have check all the issues and we have solved them. The confort of our guest is avobe all. Of course, we would be pleased to accomodate you next time you decide to visit Spain. Thank you for your stay